سقف اسکای لایت

سقف اسکای لایت

سقف اسکای لایت در واقع سقف های شیشه ای هستند که در نمای مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از سیستم شیشه ای برای سقف منجر به استفاده از نور مستقیم و در نیتجه یک نورپردازی طبیعی می گردد. در نتیجه منجر به روشن شدن ساختمان می شود. سقف اسکای لایت یک نمای زیبا از محیط طبیعی و آسمان آبی در اختیار شما قرار می دهد. در نتیجه بهره بردن از نور محیط، مصرف انرژی نیز به میزان زیادی کاهش می یابد.

سقف اسکای لایت با استفاده از سیستم های نمای اسپایدر قابل اجرا می باشد که در نتیجه این امر می توان طراحی های متنوعی را ایجاد نمود.

اجرای سقف اسکای لایت می تواند برای کل سقف و یا قسمتی از آن ایجاد گردد. این سقف علاوه بر ایجاد یک  نمای مدرن برای ساختمان، منجر می گردد که ظاهر ساختمان از جذابیت بیشتری برخوردار گردد.

سقف اسکای لایت در صرفه جویی در مصرف انرژی می تواند بسیار کمک کننده باشد. استفاده از این نوع سقف ها منجر می گردد که بتوان طرح ها و مدل های پیچیده را اجرا نمود.

فایده های مفید دیگری که این نوع سقف ها دارند این است که همانند  نمای اسپایدر عایق بسیار مناسبی برای صوت، گرما و سرما می باشند. در نتیجه از این لحاظ نیز منجر به صرفه جویی می گردند.

همچنین سقف اسکای لایت از ورود آب به داخل ساختمان جلوگیری کرده و به عنوان یک عایق رطوبتی به حساب می آید.

در ساخت این نوع از سقف ها به طور معمول از پلی کربنات و شیشه و مواد شفاف استفاده می شود.

اجرای سقف اسکای لایت بسیار ساده می باشد و امکان اجرای آن در بسیاری از اماکن وجود دارد. سقف اسکای لایت می تواند به صورت ثابت یا متحرک، شیب دار و یا بدون شیب اجرا گردد.

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

گروه صنعتی دروین با تکیه بر تجربه و دانش فنی خود و نیز بهره مندی از كادر مجرب و کار آزموده خود به یکی از برترین مجموعه های صنعت درب و پنجره تبدیل شده است.

دروین، حس خوب انتخاب برتر

ایمیل :
doorwin.group@yahoo.com

نشانی :
تهران-خیابان مطهری-خیابان ترکمنستان-پ24-طبقه2

شماره تماس :

02188445967 – 02188432423

02188454096 – 02188433574

تمام حقوق این سایت متعلق است به دروین. طراحی و سئو طراح نت